Kediannesi123 Greyfurt benim vardı doktor fitil verdi ama yeşil renkliydi benim açık renk ise normalmiş
Kuzucccum Miniginannesiiiii bugün tam 11 haftalık Yeşil limon olduk suana kadar ıyıydı bı kaç gün önce leke gördüm o korkuttu onun dışında şükür 🧿🙏
Dilek0809 Miniginannesiiiii canım ben cinsiyeti öğrendim ama bebeğim her gittiğimde uyuyor çikolata ye dediler ama sen ne zaman yedin doktora gitmeden mi doktorun yanında mı sanki evde yersem hareketlenip yeniden uyur gibi geliyor
Miniginannesiiiii Dilek0809 kontrole gideceğim gün 1 saat önceden azar azar yiyorum en son gidiyorum hastahaneye sıramı beklerken de yiyorum 🙈🙈
Dilek0809 Miniginannesiiiii bir haftalık çikolatayı bir güne sığdıracağız anlaşılan 😂 hahah en son 10.haftada hoplayıp zıplıyordu daha hareket göremedim öylece uyuyor ya bi hareketlensin bakalım çiko taktiğiyle
Ozlemtpl Merhaba bizde yarın tam 17 haftalık oluyoruz ve hala cinsiyetimizi öğrenemedik malesef bugün tekrar kontrole gidicem bakalım bu sefer diyecekmi🥰
Ozlemtpl Miniginannesiiiii evet az önce sizin yorumunuzu okudum aklımdaydı birazdan yicem😊hayirlisi bakalım inşallah öğrenirim 🥰
Miniginannesiiiii Dilek0809 benim videolarımı görseniz eşim sürekli çekiyor doktor da diyo ne kadar hareketli bi kız😂 gitmeden önce yediğim çikolataların haddi hesabı yok öylelikle 13+2 de cinsiyetini gösterdi 😂