Bende yaptırmayanlardanım.Açlık kan şekerime göre sorun gözükmüyordu ve ben daha önce yaptırmıştım,ondada sorun olmadığını görünce istemedi doktorum.Tokluk kan şekerimi takip ettim evde... Ki doktor zaten beslenmene dikkat et diyor,yiyip yemeyeceklerini tek tek söylüyor.Yüksek çıksa yine aynı şeyler söylenecekti,diyet verilecekti...