Mcakir 1busraa 33. Haftadan sonra felan anlamamak pek mümkün değil hıçkırdığında😅 Karnınınız ritmik olarak pıt pıt hareket ediyor 😊
halitefe Mcakir çok normal canım 34. Haftadan beri öyleyiz baya aşağıya inmiş bebişim benimde şuan 38+3 üz hala aynı devam doktora sordum normal demişti doktor kontrolünde rahimde açılma var mı baksın ama doktorun
halitefe Mcakir bende de tık yok hala ne sancı ne bir açılma beklesek gelmez haftalarca daha ama 39+1 e sezeryan günü aldık şükür 😅😅
gizemsbsl Mcakir ben 36.haftadayım aynı benimde ya hareketleri çok az bugün bu saate kadar bir iki hareket oldu mesele dediğin şeyleri yapıyorum bendede tık yok korkuyorum yarın doktora gidicem bakalım
Mcakir gizemsbsl ah ah bir an önce zamanı gelse kucağımıza alsakta rahatlasak.Vallahi her an aklımız orda.
Mcakir halitefe bende 39 a aldım. 1 marta denk geliyor. Ama yarın saati vs belirleyeceğiz 😊 Rabbim sağlıkla kavuştursun hepimize bebişlerimizi🙏🏻