Kızlar selam , Şuan 37+2yim pazartesiden beri bebeğimin hıçkırığını hissediyorum + rahme doğru yani asağı doğru vurduğunu hissediyorum. Karnıma pek vurmuyor. Çıkarın beni burdan dercesine aşağı vuruyor sadece. 😅 Sizlerde de öyle mi merak ettim. Birde bi önceki haftalara göre hareketi azaldı. Tam panik yapcam vurmuyor diye sonra aşağı rahmime doğru vuruyor ya da hıçkırıyor oh diyorum tamam. Yarın kontrolum var. Sorucam doktoruma ama sizde durumlar böyle mi merak ettim.
ek olarak söyliyim eskisi gibi hareketlensin diye bol su içtim , dinlendim , soluma yattım , çikolata yedim , karnımı hafif salladım dürttüm felan ama yok aynı😊