Yarenehamileyim maalesef o zamanlar kilosunu öğrenememiştim doktorumdan dolayı yani çok bilgilendiren bi doktor değildi ama gelişimi için iyi diyordu şimdide 1.180gr bugün gittim doktor gayet iyi dedi zaten ortalama bu haftada böyle oluyormuş bebeklerin kilosu şimdilik bi sorun gözükmüyor 😊 şirin bebişiniz nasıl herşeyi yolunda mı