Gohermusi mantardan oluyor hamilrliğimin ilk gününden beri çekiyotum 3 defa fitil kullandım geçmio pek zararı yokmuş doğuma yakın tedavi edilmesi gerekiyormuş doğum esnasında bulaşmasın bebeğe diye.Özel olarak onun için gitmeye gerek yok bence ama gittiğinizde söleyin yinede