14 Şubat Pazar günü idrar testinde çift çizgiyi gördüm. Salı günü yani bugün kan verdim yarın sonuçları alacağım. Eğer kan testi de doğrularsa ilk doktor randevusunu pazartesi gününe alacağım böylelikle tam 6. Haftama girmiş oluyorum. İlk bebek, çok mu heyecansız/yavaş davranıyorum🙄 Siz ne zaman gittiniz ya da gidilmesini tavsiye ediyorsunuz?