kizannesii 😊😊 ben 33+2 yim 18 kilo aldım😁 baslarda almaya basladıysan sonra malesef aynı devam ediyor😩 doktor banada hızlı gidiyorsun dedi umursamadım sağlıklı olsun bebişşş kilo verilir dedim . Her seyden tadıyorum bebiş kilo alsın diye dedim yalnız 32+0 da bebegimin kilosu 1800 çıktı birazcık az gibi o zaman dank etti bana ben hep bebiş için yedim ama bana kaldı kilolar😁 artık ona kilo aldırıcak seylerle doymaya çalısıyorum onun haricindeki yemkleri bana öğün olsun aç kalmıyım diye yiyorum artık.Bence sende böyle yapmalısın😊 bu ilk gebeliğim old için bilemedim ama Allah izin verirde ikinci olursa böyle beslemem.Bebişe kilo yapan seylerde yumurta,kaşar peyniri,gece yatmafan ballı süt, muz , ceviz, pekmez miş. Hee birde vitamin demir ilacı kullanıyorum onlarda iştah arttırıyor ve hamilelğmin başından beri kabızım 🤦🏻♀️ Böyle yani hepimizi Allah kurtarsın inş🙏🏼