Minikbezelyem Kızlar pazartesi sezaryan oluyooruum çok heyecanlıyım. Aranızda daha önce sezaryan annişler varsa Neler almalı, nelere dikkat etmeli vs gibi her türlü öneriye, bilgiye açığım🙈
yelizyeliz Minikbezelyem ben pazartesi spinal oldum canım. Mutlaka bol su iç ameliyat sonrası ve ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlıyorsun❤️ Sakın stres yapma korkulacak hiç bişey yok güzel düşün güzel olsun her şey. Birde humananın still teasini al iç çok güzel süt yapıyor. Sağlıkla kucağına al inşallah. Ped olarakta dependde ben rahat edemedim kotex ultra gece kullandım
ecembugra53 Minikbezelyem yanına kesinlikle kayısı hoşafı gaz çıkarmak için kahvr ak bitter çikolata bol dinlen ilk ayağa kalktınmmı direk önüne bak basını sağa sola çevirme aşagıya bakma termos olsun yanında hasta bezi al birde orkid uzun al cok laxım olıyor
EmineP Minikbezelyem Seni kaldırdıklarında acıya katlan ve kalk hemen de oturma sürekli yürümeye çalış. Yürüyerek toparlıyorsun. Dik yürümeye çalış bi de. Bi tık fazla koyabilirsin kıyafetleri. Ben de bi gün sadece hasta bezi kullandım diğer günler normal gece pedi. Doğumdan sonra sıvı şeyler tüketmeye çalış ve bol bol su iç. Yanında da mutlaka tecrübeli biri kalsın derim. Çünkü kalkarken otururken dönerken eğilirken zorlanırsın, bebeği tutabilen altını değiştirebilen biri lazım. Hayırlı güzel doğumların olsun🤗
karsiyakalianne Minikbezelyem mutlaka süt sağ, o şekilde sütünü arttır.. bol bol emzir bebisini. Sağlıkla gelsin ❤
Minikbezelyem yelizyeliz sağlıkla büyüsün bebiş❤️ Hem depend hemde lohusa pedi aldım artık hangisi iş görürse🙄 çayı da yarın hemen alayım. Süt geliyor dimi bebek aç kalmaz hastanede herhalde🤦🏼♀️ Göğüs pompası almalı mıyım sence yanıma
Melek1980 yelizyeliz pijama kaç tane götürmek gerek acaba? Gecelik de ihtiyaç oluyor mu canım rahatlık olarak?
Gizem9093 yelizyeliz Humananın stil çayı mı yolsa bebekte gazı önlemek için kimyonlu rezene çayımı😕 kaç gündür eşimle araştırmadayız ona göre alıcaz. Kullandıysanız öneri verirseniz sevinirim 🥰
Minikbezelyem ecembugra53 termos kahve için mi? Kayısı hoşafınj biliyodumda kahve ve çikolatayı yeni duydum onlarda mı gaz için. Bir de sağa sola bakma demen baş dönmesini engellemek için değil mi
miraninannesi1 ecembugra53 sade Nescafe mi türk kahvesi mi hangisi iyi geliyor bende ikinci sezaryanimi olucam inşallah ama ilkikde bunları bilmiyordum
EmineP Minikbezelyem Benim sütüm az geldiği için çocuk sarılık oldu. Tabi herkeste aynı olacak değil ama ben süt sağarak göğüslerimi uyardım ondan sonra sütüm güzel gelmeye başladı. Yanında olsa zararı olmaz bence, Mochi getirttim eşime ama bi işe yaramadı hastanede vardı ben onunla sağdım.
yelizyeliz Minikbezelyem yani pompa hastanede var. Olmadı mama veriyolar zaten. Ama bol bol su içip sağarsanız sütünüz çoğalıyor zaten
ecembugra53 Minikbezelyem termos kahve için canım aynen laxım olıyor bas dönmesi içinde diğeri doğru KUZum 😍👋🏻👋🏻👏🏻👏🏻 Kahve ve bitter çikolatalı da canm narkoz atmak için mide bulantısı olmasın diye uyuşukluğun geçsin diye erken den ayağa kaldırmak içim kendini ben cok faydasını gördüm hepsini.
Minikbezelyem EmineP eşim kalacak yapar diye düşünüyorum😥 ya da kızkardeşim. İnşallah çok ağrım olmaz🙏🏻 Teşekkür ederim
EmineP Minikbezelyem Ben devlet hastanesinde yaptım Doğumu orda verdiler canım kullanabiliyosun ama diğer hastaneler nasıl bilmiyorum
Gizem9093 Zynp63 Merhaba🥰 korseyi ben doktoruma sordum iç çamaşırı şekilde olanı önerdi ve ameliyattan 10 gün sonra kullanabilirsin demişt
yelizyeliz Zynp63 ben henüz takmadım bi 10 gün sonra başlayacağım takmaya. Çok bi göbek kalmadı ama kalanıda yumuşacık şuan biraz ödemli. Dikişler biraz iyileşince takıcam