orkide21 Gamzeakd ishal de oluyır musun canım bençm de gaz oluyor ve genelde yemekten sonra senşn nasıl
Gamzeakd orkide21 evet ishal oluyor bazen 🙈 magnezyumu 2 tane attığım zaman ishal oluuorum . 1 tame içtiğim zaman normal 🙈
Gamzeakd orkide21 yok canım yemekten sonra değil . Bütün gün sürekli içimde bişey varmış gibi vırık vırık oluyo . Afedersin çıkarıyorum da ama anlamadım . Sütüde laktozsuz içiyorum . 😒