Kızlar 18 haftalık olucaz hala kasığım ara ara baya ağrıyor ama geçiyor. İçimde bir gaz var anlatamam size . Nasıl vırık vırık geziyor. Kasığıma acaba gaz mı sancı yapıyor diye düşündüm ? Başına gelen var mı? Birde ikinci gebeliğim geçen haftadan beri bebek hareketlerini dalgalanma şeklinde hissediyorum . Hareket ettikten sonra direk küçük tuvaletim geliyor 😒 inşallah cevap veren arkadaşlar olur . 🌸