Alinamoms bakmıyorlar. devlet hastanesinden yada özelden randövü almalısınız pandemiden önce yapılıyordu galiba sağlık ocagında. Açlık şekeri için erkenden gidip aç karnına kan aldırıyorsunuz , tokluk için bir içecek veriyorlar 30 40 dakika sonra tekrar kan alınıyor ondan sonra yemek yiyebilirsinjz yani ben doğurmadan önce öyleydi😂