Cancancan SedaSedatToker bende oğlumun ismini mert koyacağım canım hem anlamlı da isimlerin kişiliği etkilediğini düşünüyorum ben dedesinin ismi mustafa eşim istiyor onu da mustafa mert koyacağız inşallah
SedaSedatToker Cancancan ne güzel karar vermişsinz. Benim son üç ayim kaldı ama henüz net bi fikrimiz yok 🙄
BetulCoskuner benim oglumun adi mert biz tek kullaniyoruz anlami guzel isim insanin kisiligini yansitiyor diyorlar ya mert gibi bi oglum var sizinde oyle olur insallah adiyla ve saglikla dogar ve buyur
Dk16 srpkse ya alakasız ama birşey sorulan benim takip ettiğim bir konu vardı ama bildirimlerde yok ben onu nasıl bulucam Biliyor musun?
esrmhmt SedaSedatToker ay ne alaka benim adım esra nine olur mu? Beste nine tolga dede hiçbiri olmaz gibi geliyor ama ilerde lina nineler olucak bence takılma :)