SedaSedatToker Mert ismi hakkında ne düşünüyorsunuz ben çok kararsız kaldım. Birde yanına ikinci isim ne olabilir sizce
Dk16 SedaSedatToker mert çok güzel bir isim soyadım olmasa düşünürdüm koymayı Yalnız da güzel ama yanına sesli harfle başlayan bir isim de koyabilirsiniz mert Ali gibi
srpkse SedaSedatToker yok guzel:) sms ikinci düşünürsen merte en çok aliyi yakistiriyorum ben hitap olarak çok tatlı durmuyor mu Mert Ali ? 🙄
srpkse Dk16 kız aynı şeyi düşünürüm hep unsuz harfle bitiyosa mutlaka ünlü harfle başlamalı diye ulama mi deniyodu buna türkçe derslerinde 😀
srpkse Dk16 ben çocuğuma Nil istedim babası Beste ama Nil Beste ulamaya uymuyor diye sırf bi yüzden vazgectim😁
srpkse SedaSedatToker tamam tamam eminim ulama:) ali mert ulamaya uymadığı için bak uyumsuz gibi duruyor ama Mert Ali uyduğu için çok tatlı oldu
SedaSedatToker DemetAksoy bende mertten yanayım da cevremdekilerin tepkisi "mert'ten dede olur mu?" İleriyi de dusunmeliymişim🙄🙄😂
Dk16 srpkse ya alakasız ama birşey sorulan benim takip ettiğim bir konu vardı ama bildirimlerde yok ben onu nasıl bulucam Biliyor musun?
esrmhmt SedaSedatToker ay ne alaka benim adım esra nine olur mu? Beste nine tolga dede hiçbiri olmaz gibi geliyor ama ilerde lina nineler olucak bence takılma :)