Miumiu Meervenurrr Bir günleri bir günlerine uymuyor bebişlerin☺️ Ben de böyle kafaya takan biriyim fetal doppler sipariş verdim. Hareketini hissedemediğim zaman dinliyorum rahatlıyorum😅
Kevserymn Meervenurrr şuan Benim 33hafta bu haftalarda bile dönem dönem hareketi yavaşlıyo geliştiği için diyolar ama bende tam bilmiyorum 😊
Miumiu Meervenurrr Valla kafaya takıp sürekli sağlık ocağına kalbini dinlemeye gitmektense eve aldım en azından içim rahat ediyor kuzucum tavsiye ederimm🐣
Meervenurrr Miumiu netten arastirdimda hangi.siteden almıştiniz birde ne kadardı eşime dedim şimdi abartıyorsun herseyi diyo😅🙈
Nuray23 Meervenurrr 28 e kadar duzensiz olur. Streslenme😊 benim 26.haftada hissetmedigim gun bile olmustu. Allaha emanet bebeklerimiz💕
Meervenurrr Nuray23 Amin insallah canim benim detaylida bazı.sorunlsr cikti ondan daha da pinpirikli oldum
melzey Meervenurrr ben 19 haftalıkken hissetmeye başladım. Bazı günler çok hareketli hiç uyumuyor gibi. Bazen daha sakin ama:) yine de her gün kıpırdıyor. Bişey yediğim zaman özellikle☺️
Miumiu Meervenurrr Gittigidiyordan aldım canımm endostall markası. 240 civarıydı fiyatı. Ayy abartmak sayılmaz bu anayız biz ana merak ediyoruz 😂😂😂
Sevdae Crn1996 yani bu haftalarda alltan hissetmek normalmiş bende sanıyordum ki göbek üstünde olıyor yukarıda diye endişelendim
Kimkibu Meervenurrr benimde öyle 22 +2 yiz bazen sabahtan aksama kadar nerdeyse hic durmuyor sürekli hareket hakimde bazen hic hareket etmiyor normalmiş bu haftalarda bilemiyorum bende bekliim gelen yorumları🙄
Kimkibu Meervenurrr kızım olacak allahın izniyle 21+1 de gitmiştik detaylıya o zaman 388gr dı nornal dedi doktor ama bilmiyorum🙄 sizin nasıl cinsiyet kilosu?