mmk01 rabia_12 ben normalde de çok sevmezdim ama hamilelikte resmen tahammülüm kalmadı 20 haftalığım cinsiyet erkek görnüyo
Madinanin-Annesi rabia_12 benim kiz.Etden sogandan her seyden soyudum.Hele sogan varya kizartmasinin kokusu yeminle ilallah dedim.Agliyorum artik.
pinar2210 rabia_12 ben 22. Haftalik hamileyim canim. Bebeğim erkek. Üçüncü aydan beri yumurta tavuk ve et yiyemiyorum hem kokuları hem de tatları bana cok iğreti geliyor.. umarım hamilelikt3n sonra geçer
Ozlemserrt rabia_12 hamilelikten önce sabah öğle akşam et yiyen ben ağzıma kırmızı et alamaz oldum kendi evimde pişirmiyorum ailelere gidince orda kokusunu bile duydugum an çok kötü oluyorum tavuktan bile tiksindim😩😩😩 oğlusum olucak
Tuu66laaaayyy55 rabia_12 Allah ım haftada bir iki yediğim seyden inanır Muş’un nefret ediyorum adını görüntüsüne Bile tahammülüm kalmadı
Inci20192021 rabia_12 kizimda hic et yiyemedim balik bile bana cok yagli geliyodu.kizimda cikolata sevmeme ragmen 12. haftaya kadar 1 tane bile cikolata yiyemedim. Oglumda hamileyken yedim hicde tiksinmedim.
Ebru24 rabia_12 bişiler aevip sevmemekle cinsiyetin hiç bir alakası yok çin takvimimiş yüzük testiymiş hepsi yalan canım inanma tiksinme olabilir ama cinsiyetle alakası hiç yok emin ol❤❤
Yeppudaa rabia_12 tavuktan tiksindim pişirmek dahi istemiyorum midem bulanıyor .ama cinsiyet belli değil bizim 14haftaligiz . Merak ettim bende şimdi .
Aleynabardak Ilk gebeligimde inanilmaz dercede etten spgumustumm hamile kaldigim zamandan ama 7 aylik falan azalmisti agzima surmezdim hem et hem tatli 7 aydan sonra yedim ama . Erkekti cinsiyetimiz . Dogurunca normale dondumm
Smyy00 Bende 2 ay tiksindim 6 - 16 arası et balık herşeyden sonra geçti çok şükür geçmeyecek diye çok korktum ama
[silindi] rabia_12 3 haftalık gebeyim ne bir mide bulantısı yaşıyorum nede bi yiyecekten soğuyorum aksine eti çok seviyorum. Ben anormal miyim
Nurov [silindi] adet geçmesiyle birlikte 4 haftalık olarak başlar gebelik ve gebelik belirtilerini ben 8. Haftamda yaşamaya başlamıştım bulantı kusma halsizlik uyku vs
Smyy00 [silindi] 3 hafta demek daha 1 hafta demek aslında :) normalde zaten 6 da başlıyor benim de tam 6+2 de başladı çok kötü bir şekilde ama herkeste de başlamıyor
Nurov Ayy ben beeen, et delisi bi insanken uzun süre yiyemedim ne et ne tavuk ne balık komple gitti bende, 40. Haftamdayım şuan, 4-5 ayıma kadar yşyememiştim