belkis2
Nasipse 39. haftaya gireceğim 11 kg aldım.🤲🏻 Benim beslenme düzenim sabah kahvaltıda yumurta peynir süt zeytin vs. normal kahvaltımı yapıyorum. Ekmek olarak da 1-2 dilim tahıllı, siyez buğdaylı vs. ekmeklerden yiyorum. Öğlen acıkmıyorum meyve yiyorum. Aradan 2 saat geçiyor soda ile birlikte kuruyemişimi yiyorum (fındık, ceviz, badem, incir, kayısı, kuru üzüm). Akşamda en geç 6da filan yemeğimi yemiş oluyorum. O saatten sonra da bişe yemiyorum. Bazı sabahlar namazdan sonra hafif acıktığımı hissedersem de bir tane muz yiyorum. Tatlı filan pek yemiyorum yani canım istemediği için, olursa yiyorum ama kısmıyorum yani. Günde 2,5 litre suyumu da içiyorum. Aslında 3 içmek gerekiyormuş ama 2,5 zor içiyorum :) Bebeğiminde çok şükür kilosu iyi ve bir hafta önden gidiyormuş. Böyle geçiyor yani hamileliğim. İnşAllah herkes sağlıklı bir hamilelik geçirir. 🤲🏻