belkis2 hamur işi ve yağlı yemeklerden uzak durmanı öneririm, ekmeği çok artırmamaya çalış tatlıları da olabildiğince az yedim aşerdiğim halde 🙈 yemek porsiyonlarını da bebeğime yarasın mantığıyla yeme o zaman durduramıyor insan kendini😅 ben mesela normalde 3 kepçe çorba içiyorsam 4e çıkardım, yanında bir bardak ayran değil de iki bardak ayran içtim. Yani biraz arttırman yeterli önemli olan ona kilo aldıracak besinler yemen. Yumurta, fındık fıstık ceviz, kaşar peyniri, yoğurt, muz, pekmez gibi 💁🏻♀️ bu şekilde çok çok kilo almamış olursun ben hiç yürüyüş yapmadım 8 kilo aldım belki de yapsam daha az alırdım🤷🏻♀️ sen yürü benim gibi yapma🙈