Sibelllllcan hiç üzülme bak benim bizzat kaynanamın kızına 7 ay boyunda %100 özürlü dediler ısrarla net bir şekilde down sendromlu da dediler doğdu şimdi 12 yaşında ne sen sor sağlığını ne ben söylim şükürler olsun hiçbirşeyi de yok 🥰🙏🏻 Unutmayın rabbim bu yolda her zaman imtihan eder her zaman kulum napıcak benim ona mucize olarak verdiğim bu cana gözü kapalı ölsün mü diyecek yoluna devam mı edecek ? Söylesenize rabbimden biz ısrarcı olup ne istemedik de o bize vermedi? Cevaplar sadece dualarda gizli ❤️ Dua dua 🙏🏻 🙏🏻
Ona o minicik yerde canı veren rabbim ne kadar büyükse onu iyileştirecek sana Ümit verecek olan da rabbimdir ❤️🙏🏻 İnsanoğlundan fayda gelmez sadece 5 vakit dualarını eksik etme unutma Kİ imtihan içindesin ❤️ Ve bu şu demek rabbim seni çok seviyor, sahabiler imtihan olmadıklarında naptık da rabbim bizi unuttu derlermiş ağlarlar kendilerini helak ederlermiş ne mutlu Kİ biz imtihan oluyoruz 😍🥰