Sibelllllcan 33sene bu işi yapmış emekli bi hemşireyle görüştüm..yüzde oranını hatırlamıyorum %99 üzeri ama tabii ikisi içinde..fetaldna testi kötü sonuç alınınca da sonrasında amniyosentez yapılıyormuş son en net kesin bilgi olarak o da gebeliği sonlandırmayı düşünenler yaptırıyormuş genelde..zaten gebeliğe devam edilecekse her şekilde fetal sonucundaki bilgi yetiyor ebevenlere dedi