Kubrakorkut ipek_94 aynen bende geçer insaallah bebeklerimiz iyi olsun da Allah’ın izniyle geçer geçer merak etmeyelim bende aynıyım çünkü şimdi 🌺
Dryy Kubrakorkut bende 13+4 üm ve 1 haftadır su içebiliyorum doya doya sizinkide yakında düzelir içine limon sıksanız bide öyle deneseniz ?
Kubrakorkut Nuray23 elhamdülillah çok şükür canım içersiniz inşaallah zmanla kimi si icemiyo isde içmeye çalışın ama için 🌺
Bsk-12 Kubrakorkut benim de öyleydi pipetle denedim öyle biraz daha iyi içmeye başlamıştım yudumlar büyük ve su soğudukça daha çok kusuyordum ben siz de bir deneyin isterseniz
Ozlemakcay Kubrakorkut kesinlikle aç karnına su içmeye çalışmayın. Ben hiç mide bulantısı sorunu yaşamadım. Ama sabah uyanır uyanmaz böyle kana kana su içmek istiyordum ne zaman içsem dediğiniz herşey bende oluyordu. Tok olunca için yemek yerken için.