Kubrakorkut Kizlar on üç haftalık hamileyim su içtikten sonra midem bulanıyor ve ağrıyo ne yapmam lazım acaba
Mom080 Kubrakorkut benimde öyleydi günde 2 bardak içiyordum o da resmen bir kaç yudum olarak sonra düzeliyor buaralar deli gibi susuyorum sürekli su içiyorum
Miskokulum35 Kubrakorkut ilk 4 ay su içememiştim bulantı yüzünden. Şuanda sık içemiyorum ama eskisi kadar kalmadı
aytn123 Kubrakorkut ilk hamileliğin resmen şu içmeden geçti. 🥴🤦♀️ ama çok şükür bebeğin suyunda hiç sıkıntı.olmadi. Bu hamileligim de de aynı öyle gidiyordu ama 13. Haftadayım şimdi daha rahat su içiyorum. Yeni yeni geçmeye başladı mide bulantisi
Kubrakorkut Mom080 him inşaallah benim de geçer iştahım da yok benim arada da adet sancı gibi sancım oluyor
Nuray23 31.haftamin icindeyim en basindan beri dogru duzgun su icemiyorum. Normal zamanda da suyu cok icen biri degildim. Allaha sukur bebegin suyunde filan bi skinti yok normal diyor doktorum😊 ama tabiki su herseydir de keske icebilsem 😬
Kubrakorkut Nuray23 elhamdülillah çok şükür canım içersiniz inşaallah zmanla kimi si icemiyo isde içmeye çalışın ama için 🌺
Sifaandhyl Kubrakorkut bnde ilk aylar öyleydim ama susuz kalmak çok zor oluyor hem bebek için hem sizin için suyun içine limon elma salatalık taze nane gibi şeyler koyun belki biraz daha kolay olur içmek
ipek_94 Kubrakorkut 8+5 bende içemiyorum hiç su hatta bugün su içtikten sonra kustum. Ağzımda tat olmuyor ki su içince de daha da bi midem bulanıyor bunlar ne zaman geçeceeeekkk 😔😔😔
Kubrakorkut ipek_94 aynen bende geçer insaallah bebeklerimiz iyi olsun da Allah’ın izniyle geçer geçer merak etmeyelim bende aynıyım çünkü şimdi 🌺
Buketkucuk Kubrakorkut ah ah o haftalarda bende içemezdim su içmeyi özledim derdim şimdi şükür ki içebiliyorum sizde günü gelecek içebileceksiniz hepsi geçiyor