Bende sipariş verdim nakışlı tavşanlı tulum 3 ay olcak hala cvp yok kadından 28 günüm kaldı en geç 15.20 gün dedi daha mesajlarımı bile görmüyor oyuzden iyi biryere sipariş verin sipariş alana kadar her msj a cvp veriyorlar parayı yatırdıktan sonra ne cvp ne bir açıklama pişmanım oyuzden ben 😟