Bende 34+3 haftalık hamileyim bende ne zaman muayene ederler diye merak ediyordum açıkçası haftaya randevum bu arada sezeryan düşünüyorum ilk doğumum olacak normal Doğumdan çok korkuyorum doktora sezeryan olmak istediğimi iletilecem yine muayene yapar mı :(