Rehile sata anlamını bilmiyorum fakat şöyle yardımcı olayım ben 37+2 haftalığım ebe hanım ve doktorum 37 de yapacaklarını söylemişti haftayami yapalim simdimi dediler ama ben şimdi olsun dedim hazırlıklıydım doktorun demesi gerekir her an doğumda olabilir yani siz sorun sürekli hatırlatın bence normalmi bebek çıkabilirmi ona bakıyorlar çünkü