Gamze-1801 doktor bana her gittiğimde alttan baktı 7+4teyim ben de. Bundan da hiç gocunmadım. Utanmanı gerektirecek bir durum yok böyle bebek daha net görünüyor dedi. İlk haftalarda karından sağlıklı sonuçlar almak kolay değil. Daha bunun çatı muayenesi var, doğumu var… Gelen giden bakacak doğumda 😃 Doktorlar da hergün kaç tane vajina görüyordur, meraklı değildir bizim oramıza bakmaya herhalde 😂