esraMom1 kesinlikle katılıyorum ya ne tuhaf insanlar hemen saçma sapan yargılamalara linçlere girmişler. Vajinal muayene riskli olmasa bile mükemmel bir deneyim falan değil yani. Ben de hiç hoşlanmıyorum çok gerekli olmadıkça vajinal muayene istemem neden isteyim ki. 5. Hafta geç bir hafta değil, kalp atışı kese vs yok diye telaşa düşülecek bir hafta değil. Beklersin 7 8 i. Sonra vajinal bakalım dersin. Gereksiz yere yaptırmak istemem doktor da olsa haya denen bir şey de var sonuçta. Çok sıradan, rahat bir şey değil bir kadın için.