Gamze-1801 kalp atışı önemli benim de görünmemişti ,doktorum vajinal baktı endişe etmeyin , sakıncası olsa bakmaz zaten ,üstelik benim dış gebelikti iyi ki alttan bakmış yoksa anlayamazdı ,bazen çok önemli oluyor böyle şeyler,sizin için yapmıştır ,sakıncalı bir şeyi yapacağını sanmam zararı yok zaten ☺️