Seseff siz doktordan daha iyi biliyorsunuz sanırım 😂 acaba eğitiminiz tıp üzerine mi de bu kadar rahat konuşabiliyor sunuz? Benim doktorum bebeğin durumunu daha net görebilmek için ilk haftalarda hep vajinal bakacağını söyledi. Çok şükür bebeğim de sağlıklı. Geçen hafta karından bakmayı denedi kalp atışı duyamadım vajinal baktı o güzel kalbi duyabildik. Eğitimini almış bu işin ehli olmuş insanlardan daha iyi bilemezsiniz, mesleklerine saygınız olsun biraz…