A_s_23 keske bende pozitif görseydim canim ama olmadi iste ama cok degisik seyler oluyor kafam cok karisik napcagimi bilmiyom yarin acile gidio kan vercem bakalim kanda cikar kesin sonuç
Negatifse enazndan tedaviye basliycaktim zaten zaman kaybetmeden baslarim