Enguzeloykum imerveg size şöyle söyleyim evet acıtmıyor diyemeyeceğim iğneleri batırdıkça sızlama elektrk çarpma gibi bir sızı oluyor ama o an çekilen sancının yanında hiç kalıyor ilacı aldıktan sonra öyle bi rahatlama geliyor ki kuş gibi oluyorsunuz 🥰