Evet ben 15 ocakta epidural normal doğum yaptım gerçekten prenses doğum dedikleri kadar var. O kdr çok sancı çekiyordum ki ağlıyordum artık sonlarına doğru ama epidurali bir yaptılar kuş gibi oldum resmen ve doğumda ıkınmada falan hiç bir sıkıntı yaşamadım.