umyahsn1010 Kvsr-klm yaa bende Ahsen Umay uyar mı diye onu düşünüyorum. Yada Amine Umay. Sizce Ahsen Umay çok farklı duruyor mu
[silindi] Babylon Elisa koyucaz güzel bi isim hemde eşimle benim ismimin birleşimi gibi bişey ElifSamet
Denizcyc Ben kızım olursa ismini Ece koymak istiyorum :) Aylin ve Gökçe isimlerini de beğeniyorum ama kuzenlerimin adı