Arvnmmm Babylon savaşcı,mücadeleci, arkadaş, dost,yüksek asıl anlamları eşim buldu ismi kıramadım artık
Babylon Minikasya bende çok modern olmayan isimler bakıyorum her yaşta taşıyabileceği Zeynep Asya güzel gerçekten ama bizde Zeynep çok var maalesef 😁😁
Madinanin-Annesi Babylon Bir ismi hazir zaten yasadigim ulkede sogukluk -24 -30yaa disari adim atamiyoruz bile.Bakalim bu ay ciksin martda artik baslamam lazim
Ebru24 Babylon 1 buçuk yaşında kızım var babasıyla beraber koyduk ismini elçin yaprak suam 2 inciye hamileyim 18 hftlığız bitane daha kzıım olucak elif sare yada elif ada istiyorum bakalım💕💕
umyahsn1010 Babylon babası Umay istedi. Bende çok değişik olmayan bilindik kuranda geçen anlamlı bi isim düşünüyorum Umay a da uyan