Gokce_life Duygusuz hahahahaha siz çok sevdiyseniz hiç düşünmeyin😂 o kadar sevsem bir ismi direk koyardım😂
neslihann87 28umran52 yani kesin olarak emin değilim bikaç kişiden duydum bende çok beğeniyorum bu ismi oğluma koymayı düşündüm öyle duyunca vazgeçmiştim
Minikasya Gokce_life İsimlerin anlamlarına çok inanıyorum. Oğlumun adı Yağız. Bende Yağız der susarım huyuna suyuna sorumluluk bilincine disiplinine merhametine🤲🏻🧿
icimdekikelebek Gokce_life öztürkçe isimlere bakmıştık hep cinsiyetimiz belli değilken Giray , Alperen , Alparslan, Aksel , Batın ( Allah’ın 99 isminden biri ), Bilge Kağan , İlter , İlteriş Kaan anlamaları çok güzel araştırabilirsiniz
Gokce_life icimdekikelebek Akseli söylemiştim ablamlar falan beğenmeyince soğumuştum ama yine de listemde😂
Arnisa icimdekikelebek güzel isimler seçmişsiniz. Benim kızım olacak arnisa karar verdik. İlerde oğlumuz olursa alperen koyacağız nasipse 😊 batın ismide çok güzel tek koymamak adına batınalp nasıl olur acaba🤔 birde Melik Talha ismini beğeniyorum 😍🥰
gulnur_02 28umran52 allahın kendi zatını anlatan isimler koyulmaz başına abdül konulursa olur buda yalnız ve tek olanın kulu manasına gelir örn samed ismide konulmaz ezel ismi konulmaz 😊
Glshmn Bizimkide erkek adını Aren koyucaz İnşallah. Hiç daha önce duymadım. Turkiyede yaşamıyorum hem buraya hemde Türkiye ye uysun istedim o yüzden Aren karar verdik. Ama yanlış anlaşılmasın Aren yabancı bir isim değil. Müslüman ismi. Farsça da kullanılıyor.
Sblglc Gokce_life turceun koyabilirsiniz liseden arkadasimizn adiydi cogunluk turce diyoduk ama degisikti bi dahada oyle isim duymadim cevremde ☺️