Gokce_life Kızlar selammm!! 31.haftadayız ama hala içime sinen bir isim bulamadım. Fazla duyulmamış erkek ismi arıyorum. Önerilerinizi alabilir miyimm?☺️
Duygusuz Gokce_life heran dogum yapabilirim bizde hala karar veremedik deyiş koyacağız ama yanına bir isim daha istiyorum deyiş eren diyor eşim. Deyişin yanına aras asil doruk baran devran karar veremedik bir türlü belki arasından hosuna giden olur
28umran52 Batın Allahın 99 isminden biri olan Batın, biricik ve tek anlamındadır. Oglum olsaydi bu ismi dusunuyodum ama kizim var
neslihann87 28umran52bu anlamlarda Allaha ait olduğu için batın ismi tek olarak konulamaz diye biliyorum
gulnur_02 28umran52 allahın kendi zatını anlatan isimler koyulmaz başına abdül konulursa olur buda yalnız ve tek olanın kulu manasına gelir örn samed ismide konulmaz ezel ismi konulmaz 😊
D-uysal 28umran52 tek başına koymak günah diyorlar basında Abd eki gelirse öyle konulabilirmis bende çok istiyordum araştırıp hocaya sordum böyle dedi
mlkkk Gokce_life bende fazla duyulmamış olsun diye çok antin kuntin isimler buldum sonra dedim niye bu kadar kasıyorum ki kürşad olsun oğluşumun adı 😊
Duygusuz Gokce_life ben baran ı cok sevdim ama eşim Bi türlü ikna olmuyo kızıyorum ben acı cekiyor um sen isim koyuyorsun diye 🤣
Gokce_life Duygusuz hahahahaha siz çok sevdiyseniz hiç düşünmeyin😂 o kadar sevsem bir ismi direk koyardım😂
kediko neslihann87 @28umran52 Batın Türkçe’de göbek altı, kasık demek. Allah’ın ismi olanın muhtemelen okunuşu farklıdır. Çocuğa isim koyarken çok dikkat etmek gerek.