Nazli34 Ebru-001 bizimde nasipse ağustosta doğum🥰 ben açıkcası 2 3 tane uzun kollu 0 3 ay alcam. Gerisini kolsuz alcam ama üst takım hep uzun kollu giydiririm diye düşünüyorum. Çünkü 1 ay sonra eylül havalar yavaştan eser. Nacizade fikrim bu benimde🤗
sacmalamakizim Ebru-001 bir de o var ya şimdi den tedirginim isilik olursa diye 😑 Allah korusun bebeklerimizi 🌸
MeltemG Ebru-001 benimde Ağustos sonu gösteriyor fakat ben afrıkada yaşıyorum oyuzden bende hep kısa kollu almayı planlıyorum
Linam6868 Ebru-001 Bende. Allah kısmet ederse temmuzun ortasin da olacak doğumum erken gelmek istemezse paşa adana da yaşıyorum o zaman sıcaklar çok fazla olacak kızım Mayıs ta doğmuştu Çoğu zaman zibinla durdu
Ebru-001 Linam6868 evet sıcaklar cok fena uzun kollu 1hafta filan vucut sıcaklıgı oluşsun diye giydirieiz herhalde diye düşünüyorum
Demetslt Ebru-001 temmuz ortasi kurban bayramina denk geliyoruz uzun kollu alicam 0-3 ay 5 tane takim falan cabuk buyuyolar zaten