Ebru-001 benim bebeğimde Temmuz ortası gibi doğacak bizde kilisteyiz bana bebek ne kadar sıcakta olsa toparlanana kadar üşür o yüzden hastane çıkışları hep uzun kolludur dediler bende iç zıbınları kısa kollu üstlerine giydirmeye takım tulum filan aldım toparlanana kadar uzun kollular bereler filan giydireceğim çok sıcak olursa isilik olacak gibi olursa üstünü çıkartırım ama uyurken mutlaka uzun kollu olması gerekiyormuş