Durdane_acar HifaZehra34 doğumunuzu kolaylaştırmadımı faydasını görmedim dediniz ya onun için soruyorum
HifaZehra34 Durdane_acar doktorum sancılarım başlasın diye iç demişti ama sancısız açılma her hangi birşey olmadan yatışım yapıldı 41+1 de suni sancı verildi yine açılma vs olmadı çok yavaş ilerledi zorunlu sezeryana alındım
Durdane_acar HifaZehra34 neyseki çok şükür kurtulmuşsun darısı biz hamile annelere inşallah ben kullanıyım belki bende fayda eder bünyeden bünyeye değişir sonuçta