M3ltm -mercimek- aynen bende siznn gibiyim 33 hafta olduk halen kullanıyom bu ilaç olmasa napardım bilmiyom
Kbrnrgnc Bende kullanıyorum 19. Haftamdayım ama bi gün iyiyim deyip içmesem ertesi gün daha kötü oluyorum o yüzden ben kahvaltıdan sonra bir tane akşam yemekten sonra bir tane içiyorum