Bfduam benm ilkinde tutunma kanamasi olmustu doktora soyleyince test yapabilirsin demisti 10.gunumdu 0 cikmisti ben normal test gunumde testi tekrar yaptim ozaman cikti, ayni adet olcakmisim gbi belirtilerm vardi hatta hemsireye yazip duruyordum yoksa adetmi olcam diye, ikincidede mide bulantim olmustu 2-3 gun kendim gidip 8.gunde kan verdim cikmisti kanda. Yine adet olcakmism gbiydi ama bulantim daha belirgindi ikisindede kendimi hamile hissediiyordum hatta ilkinde 0 cikinca herkes uzulmustu ben yzulusmemistim hamileyim uzulmeyin durun filan diyordum