Nzlzns bende sen aynı belirtiler vardı 4 Ocak’ta en son adet oldum şuan hala olamadım dün kan testi yaptım çıkmadı biraz da yalancı hamilelik oluyor yani pskolojikmen ona yöneldiğimiz için öyle olmasını istediğimiz için canım bile bişeyler çekti ama hayal kırıklığına uğradım inşallah sen hamilesindir herşeyin hayırlısı