hili61 ben 3.bebeğime hamileyim kızım 11 sene önce prematüre doğdu 31.haftada mecburen sezeryana alınmıştım suyu çok azamıştı, 9 sene önce 37. Haftada oğlum 4200 doğdu mecburi sezeryandı. Bu oğluşuda bakalım beklioruz kaç kg doğar inşallah zamanında doğsun 😊