ysmusic Sevde0281 ağrı bende de oluyor,kusma olayından dolayı doktorunuzla görüşebilirsiniz,çok geçmiş olsun
Sevde0281 ysmusic teşekkür ederim. Gece ağrılarım oldu kusma sonra oldu. Bugünde olursa acile gideceğim yoksa da cuma kendi doktoruma sıra aldım ona gidecegim
Bsmlh Sevde0281 bence bekleme git cnm sabah bır anne paylaşmış bu durumu doğum yaptı 28 haftada hatta prematüre kısmına bak düşükte ilkkez duydum iyi degılmjs
NeslihaN34 Sevde0281 ben şuan Da 38+3 haftadayım ama sizin haftanız da bende aynı şeyleri yaşadım ağrı durumu ne kadar aynıydı bilemem ama 3 gün boyunca gece Gündüz bende yaşadım doktora gittim yoğun idrar enfeksiyonu var mış ondan oldugunu söylemişlerdi bana
Sevde0281 NeslihaN34 insaAllah kötü bie şey çıkmaz dualarınızı eksik etmeyin. Hepimiz sağlıkla kucagimiza alırız insaAllah
Tugceery Sevde0281 bende surekli bu tarz agrilar oluyor ilkinde de oluyordu dogumda aglamayan ben o agrilar yuzunden aglamistim sozde doktor kalsiyum ve magnezyum eksik deyip ilac vermis ti oda bi ise yaramadi dogurana kadar cekmeye devam ettim
Tugceery Sevde0281 dogum sancisin da ne agladim ne bagirdim hemde kendim sancim bile degildi suni sanciyla dogurdum
Bsmlh Sevde0281 senden de razı olsun inşallah olmaz zamanında sorunsuz doğar hepsi bende endişe içinde Cumartesi bekliyorum suyu azdı ne oldu yaptıklarım yararını🙈