27+6 haftayiz. Bugün gece boyunca şiddetli ağrım oldu. Uykudan uyandırdı defalarca adet ağrısı gibi ama epey siddetliydi. Beraberinde kanama vs olmadı o yüzden doktora gitmedim ama size de bir danışmak istedim. Daha öncesinde bir post açmıştım sağlık ocağında ki hemşire erken doğum olabilir vs deyip korkutmustu o yüzden kafama takıldı normal mi sizce bu ağrı böyle bir şey yaşayan var mı ? Bu arada sabah uyandigimda ağrı geçmişti ama kusma oldu.