Kimse 3lü tarama testine göre fetal DNA testi yaptırmadı mı kızlar? Benim 2li temizdi 3lü de orta risk çıktı doktor içimiz rahat olsun diye fetal DNA testi önerdi yaptırdık sonuç bekliyoruz. Ankara’da İntergen’e yaptırdık çıkan sonuçtan farklı durum yaşayan var mı?