Karamellatte ben ikili test yaptırmadım, çok daha doğru sonuç verdiği için direkt fetal dna yaptırdım. Evet fiyatı yüksek ama fetal dna’dan sonra 3′lü, 4′lü falan yaptırmanıza gerek kalmıyor. Tabi güvenilirlik oranı çok yüksek olmasına rağmen fetal dna da 2′li, 3′lü, 4′lü tarama testi de hepsi tarama testidir. Sadece amniyosentez tanı testidir.