Snmem 21 yaşındayım 7 buçuk aylık evliyim bende ilk zamanlar istemiyodum korunduk 4 ay sonra korunmayı bıraktık bu seferde adet oldukça ağlıyordum niye olmuyo bi sorun mu var korunduğum için vicdan azabı çekiyodum ama herşeyin bi vakti varmış çok şükür 😌 kayınvalidenle oturuyosun sanırım bencede biraz daha bekle hem evliliğin otursun hem sen yeni düzenine alış iyice bebek çok büyük sorumluluk çünkü yinede allah hakında hayırlı olanı versin 🤗😌