Hilalakar Benim sıkılmak için hiç vaktim olmuyor 🤦🏻♀️ Kaynanam ve kaynatam her gün bende yemek bulaşık namaz akşam çay tatlı derken kendimi akşam yatağa zor atıyorum bende sıkılmak istiyorum 😒
Semabahri Hilalakar of o dertten de bende de var valla ya bende sıkılmak istiyorum artık hergün kayinvalide görümce kayinpederle olunca sıkılmak istiyorum artık 🙊🙈😔
bsravzgc Al bendende okadar zaman gecircek bişi bulamıyorum bebeğim doğsada onu sewsem onunla zaman geçirsem diyorum 34 hafta bitmek üzere bakalım zaman geçmiyor 😏
Burcuk Bhr34 çalışıyorum 1.5 ay Sonra izne ayrılacağım .. zaman iyi geçiyordu çalışırken .. izin alınca nasıl olacak bilmiyorum. En azından annemlerde kalacağım yanımda birileri olacak ortam farklı olacak belki gelen giden olacak...eşim dışarısı çıkan biri değil annemle kara kış olmazsa gezeriz diye kendimi telkin ediyorum..
Bhr34 Burcuk iyiymiş canm en azından yalnız kalmamış olursun valla insan yanında birini arıyor yoksa evde zaman geçmiyor yalnızken
Sevdus Kizlar bende evde duramayanlardayim oturdugum semtte cok avm var Allah tan planim olmasa bile gidip turluyorum 30. Haftamdayim artik agirlastim biraz zorlanmaya basladim
YamacDemirinAnnesi Evde yalnız olmak ne zormuş ya 🤷🏻♀️ Çok sıkılıyorum zaman geçmek bilmiyor, uyumaya çalışıyorum uyuyamıyorum 😤 çok sıkıcı geçiyo günler..
SemihenayArslan Bende çok sıkılıyorum , 7senelik iş hayatımdan sonra hala adapte olamadım ev de oturmaya . Eşimi sorsan onuda gormeyince göresim görüncede öldüresim geliyor . Sanarım hormonsal 🤰 🤦♀️
Hilalakar Semabahri seni çok iyi anlıyorum canım ya evimde pijamamla gezmek öğlene kadar uyumak istiyorum 😒🤦🏻♀️
Snmem Bende tokatliyim kayinpeder kaynana gorumce elti olunca daha cok sıkılıyo inssn ben simdi ayrilsam diye bekliyorum
TugbaKE Bende o çok sıkılan tayfadanım bide kış günü dışarı bile çıkılmıyor diye yakınımızda halk eğitim kursu var oraya gidiyorum kızıma🌸 tokalar yapıyorım tulumlar süslüyorum hatta önlük dikeceğim bi çok şey evdede yapabilirim ama kursta daha eğlenceli oluyor ☺Şiddetle tavsiye ederim🌸☺