[silindi] benim de adetim düzenli olurdu, dört gün geçtikten sonra baktım hafif bir çizgi gördüm. Ertesi gün gittik , zaten hamile olsan da kesenin görülmesi için çok erken , yani gözükmez dedi. Ultrasonla baktı , rahim duvarın kalınlaşmış gebeliğe müsait dedi , tabi buna göre bir şey söyleyemem dedi. Kan sonucuma bakıldı, beta 183′tü. Üç gün sonra tekrar gittik, yükselme güzeldi ☺️ Şimdi 23+5′iz 👼🏻